מסביב לעולם: 5 ארוחות בוקר שוות | בנדיקט: מגזין ארוחות בוקר
438ינו 24
לאתר בנדיקט
חזרה
מסביב לעולם: 5 ארוחות בוקר שוות

View this post on Instagram

A post shared by Pepper and Colours (@pepperandcolours) on


לא משנה לאן אתם מטיילים בקיץ, הכי חשוב שאת הבקרים שלכם תפתחו בארוחה טעימה וכיפית. אספנו עבורכם המלצות מדויקות לארוחות בוקר במסעדות שוות בחמש ערים גדולות מסביב לעולם. ושיהיה בתיאבון!

 

לונדון – Bill’s
Bill's היא אחת מרשתות המסעדות המשגשגות בבריטניה, עם 70 סניפים ברחבי האיים ו-20 סניפים בבירת הממלכה המאוחדת. כשנכנסים למסעדה הזו, ניתן להבין שטרנד מסעדות השוק שצץ בעשור האחרון (וכבר הספיק לדעוך), חצה כנראה את גבולות ישראל. בחלל המסעדה פרוסים שלל סלסילות ודוכנים המציגים ירקות וחומרים גלם טריים, לצד מעדנייה המאפשרת לרכוש מצרכים במקום ואולי גם להעמיס קצת צנצנות במזוודה חזרה ארצה.

 

תוסיפו לזה תפריט ארוחות בוקר עם שלל ניחוחות מסביב לעולם, ותקבלו את ארוחת הבוקר הטובה ביותר בלונדון. בהתחייבות. כדאי לשים לב לא לוותר על קינוח הפרנץ’ טוסט הקלאסי, המגיע עם פירות יער טריים ומרעננים. וכמובן לא לוותר על תה מסורתי – בכל זאת אתם בממלכה הבריטית.

 

לאתר מסעדת Bill's

View this post on Instagram

A post shared by v (@veernacular) on

ברלין – Beakers
בר־מסעדה ברלינאי קלאסי שיזכיר לכם למה הגעתם לעיר הכי מגניבה ונכונה באירופה. בערב המקום מתפקד כבר ובו הופעות חיות לעתים תכופות, והוא מקבץ אליו קהל צעיר. האווירה הלא מעונבת נשמרת גם בשעות הבוקר, אך מזמינה חוויה שקטה ונינוחה יותר – כיאה לזמן זה של היום. התפריט מגוון וכולל אופציות קלות יותר, לצד ארוחות מושחתות וקינוחים משובחים ולא מתאמצים.

 

אפשר גם לסכם ולומר שזהו סוד הקסם של המקום – אוכל משובח ולא מתאמץ. וגם המחירים ממש נוחים. כשאתם שם, שימו לב לתפריט. הוא מעוצב כמו מפת דרכים ומסייע להחליט מה בא לכם הבוקר בצורה של תרשים זרימה חביב במיוחד.

 

לאתר מסעדת Beakers

View this post on Instagram

A post shared by Beauty & Essex Las Vegas (@beautyandessexlv) on

Beauty & Essex, ניו יורק (המלצה של גיא ארבל, השף של בנדיקט)

ביוטי אנד אסקס היא סוד שמור בין מביני עניין. מקום קסום באזור לא יפה במיוחד, בלי רמזים מבחוץ. נכנסים דרך חנות משכון המחזיקה פריטי אלביס ושאר מזכרות אמריקאיות, כמו גיטרות ותכשיטים. דרך דלת צדדית ומדרגות ספירליות תגיעו לחלל מעוצב, במרכז התקרה חלון גדול דרכו נכנס אור השמש, להשלמת חוויית הבראנץ'.

 

בתפריט מנות יצירתיות, שמשלבות קלאסיקות אמריקאיות עם תעוזה ניו יורקית, כמו למשל "פיצטה של בוקר", עם גבינת מנצ'גו, ביצי שליו, תפוחי אדמה וצ'וריסו ירוק תוצרת בית. בצק מצוין, פריך במידה, וחלמונים קטנים שהתפוצצו בפה. טעמנו גם טאקו עם לובסטר מצופה בטמפורה פריכה עם קרם חלפניו וקולסלאו של כרוב אדום. מנה שכל מרכיביה נותנים כבוד ומקום ללובסטר הנהדר.

 

במקום גם שלל קוקטיילים מיוחדים ואווירת בילוי שיקית. מתאים למי שמחפש לחוות את הסצנה האמיתית של העיר, לצד אוכל טרנדי ועדכני. סניף נוסף של המסעדה נפתח בלאס וגאס, וסניף בלוס אנג'לס נמצא בהקמה.

 

לאתר מסעדת Beauty & Essex 

View this post on Instagram

A post shared by Elin Sterner (@eliinsterner) on

אמסטרדם – Valerius
ליד ונדל פארק, הפארק הגדול והמפורסם ביותר בבירת הולנד, ובמרחק הליכה (10 דקות בקצב איטי) ממוזיאון ואן גוך, שוכן בית קפה שכונתי שאותו מנהלים בני משפחה אחת. בהתאם לכך, האווירה היא שקטה וביתית, דרך מצוינת להתרגל לבוקר בצורה אטית ולא מחייבת.

 

אם תעצרו ברחוב מקומי ותשאלו אותו ‘איפה הקפה הכי טוב בסביבה?’, סביר להניח כי הוא יכוון אתכם למסעדה הזו. תפריט ארוחות הבוקר מגוון וכולל מנות קלאסיות כמו ביצים מקושקשות עם סלמון מעושן, וגם שילובים מפתיעים כמו רטטואי צרפתי עם חומוס וקינוחים המתבססים על פירות טריים במיוחד. כדאי לשים לב למנת אגז בנדיקט עם ריזוטו – שהצליחה להפתיע ולחדש אפילו לנו.

 

לאתר מסעדת Valerius

View this post on Instagram

A post shared by Claus Paris (@claus_paris) on


 

פריז – Claus
בביקור האחרון שלנו בפריז כל אפליקציות התיירות הציגו מקום אחד שניצב ראשון בדירוג, ולשם בדיוק קפצנו ביום הראשון שלנו בעיר. כבר במשב הריח הראשוני של הקרואסון הנאפה במקום הבנו שהמציאות עולה על כל ציפייה.

 

מתוך שישה ימים בפריז, ביקרנו במקום שלוש פעמים ובכל פעם האומלט היה עשוי בדיוק במידה, הלחמים היו הדבר הכי טרי ופריך ושוב נוכחנו לדעת שכנראה אין דבר טוב יותר מארוחת בוקר צרפתית. מן הראוי לשבח את איכות הגבינות במקום, שהיו לא פחות ממדהימות. כדאי לשים לב ולא לוותר על מנת BLT : שילוב מנצח של בייקון, חסה ועגבניות.

 

לאתר מסעדת Claus

 

כתבות נוספות

10 דברים שלא ידעתם על בייגל

4 על 4.7 : מנות אמריקאיות ליום העצמאות של ארה"ב

בנדיקטוס הקדוש

    השאר תגובה

    03-6868657





    ©All rights reserved to Benedict Restaurant
    Designed by Wicked